[D66] revolutie?

Henk Elegeert h.elegeert at gmail.com
Fri Feb 4 14:58:06 CET 2011

Op 4 februari 2011 11:05 schreef Antid Oto <aorta at home.nl> het volgende:

> Zeg wereldvreemde bourgeois snobs van D66, er ontvouwen zich
> wereldhistorische
> revoluties

Onzin, mensen zijn nu juist de overheersing beu. Zet eens een goede bril op,
jij ook met je projecties...
Ze willen Democratie !!! En hoewel er doden te betreuren zijn worden die nu
juist niet door die mensen op massale schaal vorm gegeven.

> in de Arabische wereld en niemand op deze lijst geeft commentaar.

Wat Fritz al zei. Alleen gekken die er een communistische revolutie in zien
- jij kennelijk - hebben wel een grote bek, maar echt zinnig commentaar
leveren, ho maar, zie:

> Een
> hemelshoge Troelstra in de Staatsliedenbuurt en een gecrashte wout heeft
> blijkbaar meer aantrekkingskracht dan de dramatische en historische
> gebeurtenissen die nu plaatsvinden.

Uiteraard, het verschil micro vs macro is ook weer niet zo groot, voor wie
werkelijk kijkt en ziet.

> Heeft iemand al de profeet, de Arabische Trotski al gesignaleerd?

Nee, en laat hen een dergelijke ramp bespaard blijven, zeg !!!
Zoeken ze een dwaze leider? Nou dan !!!

> Me wel vermaakt met Zizek op Al Jazeera, de charlatan.

Wow, en ... meer - inhoudelijk - commentaar heb je niet ?

Henk Elegeert