[D66] Geuniformeerd testosteron?

Henk Vreekamp vreekamp at knoware.nl
Fri Feb 4 00:10:21 CET 2011

Democs,

Het kost ons belastingbetalers wat, maar je hebt er bij uitzondering ook lol van.
Vandaag sloeg ik, aan de rand van Utrecht-Noordoost, vanaf de Biltse Rading linksaf de drukke A27 op richting Hilversum. En wat zie ik bij het stoplicht? Geen stoplicht, want dat ligt geknakt en onttakeld op de grond. Erachter een voor de helft gekreukelde bestelwagen van de politie ("wout"). Twee petloze uniformen drentelen hulpeloos rond hun halve wrak, barricaderen aldus een tweede afslag. Van gevarendriehoeken e.d. hadden ze zeker niet gehoord!
Duidelijk een (in vaktaal) eenzijdig incident. De agenten zaten kennelijk met teveel testosteron achter het stuur -ze kwamen geradeaus uit De Bilt en zagen de verkeerslichten naar de stad over het hoofd.
Heb je om 11:20 uur toch weer lol...

Henk Vreekamp, Utrecht