[D66] De landsadvocaat die loog namens de overheid (pagina 5NRC20110125)

Mark Giebels mark.giebels at gmail.com
Tue Feb 1 11:39:17 CET 2011

2011/1/29 Fritz van Rikxoort <fritz at rikxoort.demon.nl>:
> Slinkend is de steun vanuit het volk, al jaren,
>
> merkbaar aan het verlaten van de oude(re) partijen
>
> en steeds sneller opkomende buitenstaanders in de politiek,

Je bedoelt toch hopelijk niet die buitenstaanders die door die
dictatoriale insider verboden zijn om hun mond te openen tijdens de
komende campagne en zeer waarschijnlijk ook daarna als ze verkozen
zijn?

Heb zijn handlangers boek trouwens gelezen inmiddels. Vervelende
manier van schrijven (vooral veel zwartmaken, weinig opbouwend), dus
ik heb het een aantal keren aan de kant geflikkerd. Zal binnenkort
eens een korte analyse geven.

Groeten,
Mark Giebels