[D66] De verdwenen ballen van de burgemeester

Henk Elegeert h.elegeert at gmail.com
Tue Aug 30 16:02:12 CEST 2011

Op 25 augustus 2011 17:31 schreef Henk Vreekamp <vreekamp at knoware.nl> het
volgende:

**
> Democs,
>
> Ach, die christen-democratische burgemeesteres van het Belgische Aalst, met
> kontjeneuken klaarkomen bovenop een Spaans kasteel... Dank voor deze
> openbare video! Vooral die minnaar (plaatselijk chirurg) die na afloop aan
> z'n piemel rook, vind ik verrukkelluk machisme.
>
> Dan zijn de mannetjes in Utrecht heel wat prozaischer.
>
> Op 1 mei 2011 begonnen hooguit 150 demonstranten vanaf NS-station Zuilen
> (N-Utrecht, voormalige arbeiderswijk, dus beetje troosteloze omgeving) een
> optocht richting centrum. Van begin af aan werden ze ingesloten door
> [...]

(deze laatste:) Verschrikkelijke man, Henk, je zou hier werkelijke buikpijn
van krijgen !! Wat een lafbek ...

"
Burgemeester Utrecht heeft 'buikpijn' van weggepest
homostel<http://www.blikopnieuws.nl/bericht/133722/Burgemeester_Utrecht_heeft_buikpijn_van_weggepest_homostel.html>
dinsdag 30 augustus 2011 14:56

Utrecht - Burgemeester Aleid Wolfsen van Utrecht heeft 'buikpijn' van de
zaak rondom het weggepeste homostel uit Leidsche Rijn. Dat zei hij dinsdag
tijdens een raadsinformatiebijeenkomst, waar RTV Utrecht over bericht.

<http://www.blikopnieuws.nl/foto/133722>
Foto: Aneo Koning <http://www.fotokoning.nl/>
Het Openbaar Ministerie (OM) en de politie lagen vanmiddag onder vuur
tijdens kritische vragen van de raadsleden. Officier van Justitie Susanne
Terporten erkende tegenover de raadsleden dat er fouten zijn gemaakt en dat
het OM de werkwijze heeft aangepast om herhaling te voorkomen.

Het stel werd tussen augustus 2009 en juni 2010 ernstig gepest in de wijk
Terwijde in Leidsche Rijn. Zo werd op de auto van het stel het woord 'homo'
gekrast, werden ze opzettelijk aangereden en werd een steen tegen een van de
ramen van de woning gegooid.

Tot zes keer toe werd door het stel aangifte gedaan wegens bedreiging en
discriminatie, maar pas na acht maanden kwam de politie in actie. De daders,
een groep tieners uit de buurt, werden niet vervolgd. Er zou te weinig
bewijs zijn.

Politiechef Johan van Renswoude noemt het optreden 'ronduit een misser'. Hij
beloofde 'nog niet klaar te zijn' met de jongens die het homostel hebben
weggepest.

Het stel is noodgedwongen verhuist naar Nieuwegein waar ze nu rustig wonen.
"
Als er (toegegeven) fouten zijn gemaakt kun je (in hen)  toch niet langer
meer het vertrouwen hebben, wel ??!
Waarop moet je dat dan nog kunnen hebben? Op opnieuw te maken fouten? Urghh

Het is 'ronduit een misser' dat de/alle verantwoordelijken de eer niet aan
zichzelf hebben gehouden !!

Henk Elegeert