[D66] Privacyschending brandt beter

Henk Elegeert h.elegeert at gmail.com
Tue Aug 9 18:58:53 CEST 2011

2011/8/9 Antid Oto <protocosmos66 at gmail.com>

> immer

> met oude
> rommel,
>
> Vreekamp ziet weer voornamelijk migranten als daders.

Oh, en waar baseer jij dat dan wel op, Oto/Jansen?
Vreekamp spreekt hier voor zichzelf, en als jij dat nu voortaan - dus zonder
die onnodige projecties - ook eens doet !!

> Maar waar baseert hij dit op? Naar aanleiding van de beelden kun je die
> conclusie helemaal niet trekken
> mijn beste mc-journalist.

Zo zo, dat stinkt!! Ben je (weer eens) in je eigen emmer stront aan het
roeren, Oto/Jansen? :))
Uit niets namelijk blijkt dat hij (Vreekamp) überhaupt een dergelijke
conclusie heeft willen trekken, laat staan 'heeft' getrokken !! Kortom: de
zoveelste -discussie onwaardige- projectie, Oto/Jansen, die (mijn beste)
elke -een klein beetje- journalist (zelf) onmiddellijk doorziet.

Dus: Waarom (dader Oto/Jansen), doorzie je dat - naar aanleiding van de
beelden - zelf eigenlijk niet/nooit?
Over rommel gesproken.! ;)

Henk Elegeert