[D66] Multicult bestaat nog steeds

Antid Oto protocosmos66 at gmail.com
Tue Aug 2 13:35:19 CEST 2011

Zeg, die Vreekamp is wel erg stil de laatste tijd over de grote boze boeman: de
monoculturele multicult. Is zijn stokpaardje sleets aan het raken, of is
anti-multicult en anti-islamism intussen zo mainstream dat hij genoeglijk aan
zijn pijp kan roken zonder verder commentaar? :)

De multicult bestaat nog steeds Henk. We zitten met een fascist opgescheept in
hollandland. Wat gaat we daaraan doen? Vanzelf gaat hij niet weg.

AO