[D66] Turkije: 57 journalisten in gevang

Henk Elegeert h.elegeert at gmail.com
Wed Apr 6 00:01:16 CEST 2011

Op 5 april 2011 23:49 schreef Henk Vreekamp <vreekamp at knoware.nl> het
volgende:

>  Democs,
>
> Diverse partijen schijnen nog idealisten te herbergen die voorstander zijn
> van toetreding van Turkije tot de EU. De OESC brengt nu een rapport: In
> Turkije zitten momenteel 57 journalisten in de bak.
>
> Oogklepperij?

Nou nee, dacht ik, Henk. Velen durven hier niet eens kritisch schrijfwerk af
te leveren.

Waarom staat die helikopter nu precies op het strand bij Gadaffi ?

Enfin, voorbeelden te over van een weinig kritische pers.

Waarom bv. komen hoofdinspecteurs/*Chefs* Basiseenheid weg met een
rammelende rapportage voor een gemeenteraad?
Politiek?

Henk Elegeert