Welke communicatietechniek?

Antid Oto aorta at HOME.NL
Sun Sep 19 10:29:58 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Zeg Vreekamp, blijkbaar heeft de copywriter doel getroffen gezien je vraag hier
over. Ik denk niet dat kankeren op onfatsoenlijke reclame bij een
kapitalistische partij als D66 enig effect zal hebben. Ga met uw zweetlozing
langs bij de stichting reclame code zou ik zeggen, die zijn speciaal opgericht
voor het fatsoen en de 'goede smaak' in de kapitalistische reclame.

Voor er een totaal reclameverbod is, zal er nog veel ergernis moeten
plaatsvinden. Daarom voor opheffing van alle reclamewetten, zodat het algemeen
belang geschaad wordt door excessieve reclame-uitingen.

Oftwel: Nederland dient Mexico-City te overtreffen in aantallen billboards.
Voor de reclame-Apocalyps!