Opdat niemand zich nog ooit kan beroepen op: ''Wir haben es nicht gewusst".

Henk Elegeert h.elegeert at GMAIL.COM
Tue Sep 14 19:02:29 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Voor één letter verschil - niet eens een fout - komen ze (marxisten) al uit
de kast, Bert. :)

AntiDoto wil van kerken (marxistische)theaters gaan maken.
Vraag is: Wat verandert er dan ? Helemaal niets, toch !!                ?

;)

Henk Elegeert

Op 14 september 2010 18:11 schreef Antid Oto <protocosmos99 at gmail.com> het
volgende: