Spindoctor van Wilders gevaarlijker dan Wilders zelf.

Ernst Debets edebets1 at EURONET.NL
Sun Oct 31 00:48:37 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Probleem met deze Bosma is dat hij deze Turkse mevrouw probeerde aan te
praten dat alle Turken Moslims zijn en dus per definitie gevaarlijk. Deze
mevrouw is echter iemand die in Nederland heel goed heeft opgelet ("ik doe
niets meer aan mijn geloof") , en voelde zich door Bosma erg in de hoek
gedrongen. En dat is nou juist het gevaarlijke van Bosma: hij weet kennelijk
hoe ver hij gaan kan en gaat zelfs verder zonder dat hij iets letterlijk
zegt kan hij wel de schijn opwekken grote groepen van deze samenleving te
beledigen (althans zo kwam het bij mij over). Dit zijn nu juist de
gevaarlijkste types.

Ernst Debets/
Zaanstad