Pechtold: Wilders is de zonnekoning

Sat Oct 30 00:59:01 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

De enige grimmigheid, Mark,

En hysterie over allerlei denkbeeldige gevaren, komen van links.

Hou ermee op en we leven weer in een rustig en vreedzaam land.

Behalve alle hufterigheud dan, van de overheid, en instituties
en zich steeds asocialer gedragende burgers op straat.
Waarbij autochtonen overigens jong en oud, het meest opvallen.

Fritz van Rikxoort