FW: Raadsheer Hof stalkte getuige Wilders

Fri Oct 22 12:11:51 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Jansen heeft gelijk, Henk,

De zwaar beveiligde politieke oppponent Wilders als strafrechtelijk
proefkonijn, voor tijdens en na verkiezingen en tot en met regeringsvorming,
omdat politieke partijen en anderen zelf te belabberd zijn de vrijheid van
meningsuiting als nationale én Europese grondslag van onze democratie helder
voorop te houden, uit zuiver electoraal belang, en dat met de volle steun
van D66, die dat zo ook zo'n goede zaak vind uit eigen electoraal belang.

Fritz van Rikxoort