3000 dagen 'Fatsoen moet je doen'.

Sat Oct 9 19:46:29 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Helemaal eens, Henk,

Vond het een uitglijder van Balkenende en het hele kabinet mee te huilen met
links over een nog niet uitgebrachte film over een dreigend boek, waarover
ze later klaagden dat de film niets nieuws bevatte, maar waaruit kennelijk
de gruwelijke feiten ze niet interesseerden.

Ik denk ook dat het CDA daar zijn aanhang verloor aan VVD en Wilders,
waar CDA eerder nog normaal neutraal en evenwichtig was, wat electoraal
succesvol was.

Je ziet dat ook in de peilingen, logisch, want een meerderheid wil geen
links kabinet en zelfs liever een rechts kabinet dan een middenkabinet.
Dus het CDAS gertsekt nu weer in de peilingen. Links blijft slinken.

Fritz van Rikxoort