Leuke vertoning zo'n CDA congres.

Henk Elegeert h.elegeert at GMAIL.COM
Tue Oct 5 17:38:26 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 5 oktober 2010 17:08 schreef Fritz van Rikxoort
<fritz at rikxoort.demon.nl>het volgende:

> Ze bedoelen niet de "balans" van schulden en verplichtingen.
> Die is immers inderdaad al ver uit balans.

Onder verantwoordelijkheid van met name het CDA dus ...

> Ze bedoelen dat we stoppen met alsmaar meer uitgeven dan er binnenkomt en
> steeds weer verhogen van premies en belastingen, of dan maar verder
> afschuiven van taken en kosten naar burgers, lijkt me.

Precies, Fritz, je kunt er alle kanten mee op. Punt is dat de
'verantwoordelijken' (opnieuw) geen verantwoording afleggen.
Ze gaan het nu wel doen, zoals ze keer op keer, op keer beloven ...

Richtingsloos deze keer, en zelfs gestelde doelen zullen (opnieuw) niet
worden bereikt.

Men wringt zelfs in eigen kring alle weerstand eruit, en dat in een
fantastische (nooit eerder vertoonde:) "Feest voor de Democratie" show ...

Henk Elegeert