Leuke vertoning zo'n CDA congres.

Henk Elegeert h.elegeert at GMAIL.COM
Tue Oct 5 16:54:09 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 5 oktober 2010 16:23 schreef Fritz van Rikxoort
<fritz at rikxoort.demon.nl>het volgende:

> Geen retorische vragen, Henk  :)

Oh, ok. ;)

Je weet ook maar niet welke er in omloop zijn ... :)

Het huidige is een flutding ...

"

Het kabinet combineert realisme over de grote problemen van vandaag met
optimisme over

de toekomst. Nederland kan vanuit kracht crises bestrijden. We gaan
letterlijk en figuurlijk

werk maken van het oplossen van problemen.

Het huishoudboekje van de staat – van ons allemaal dus – moet in balans
komen.

"

Het grappige is dat een balans altijd in balans is. De problemen vindt je in
de onderdelen van zo'n balans.
Je zou een beetje wetenschappelijke integriteit mogen verwachten, lijkt me,
mbt. een dergelijk (in potentie) belanghebbend beleidstuk.

> Ik hoorde het ook maar van klagende CDA-er op tv of in krant.

Ok. Maar die moeten niet zeuren !! Die zorgen er maar voor dat ze de
volgende keer zich onder de meerderheid bevinden. Dat geleuter ook! :))

Henk Elegeert