Leuke vertoning zo'n CDA congres.

Henk Elegeert h.elegeert at GMAIL.COM
Mon Oct 4 12:54:47 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Maar welke rol wordt er dan aan dergelijke congressen toegeschreven, maw.
met welk (werkelijk) doel worden ze georganiseerd?

Waar of hoe vormen zij onderdeel binnen de Democratie? En of in welke fase
worden ze gebruikt/ingezet in andere vormen?
We hebben onlangs een TK met 150 Volksvertegenwoordigers gekozen en waarom
staan die bij dergelijke bijeenkosten dan buitenspel?

Het gelul van Verhagen: Feest voor de Democratie, is wel de meest stuitende
vorm die zo'n congres kan gaan vervullen.

En Fritz: CDA-ers zijn makke lammetjes? ;) Een echt mens!? :)

Henk Elegeert

Op 3 oktober 2010 11:50 schreef Fritz van Rikxoort
<fritz at rikxoort.demon.nl>het volgende: