Internationalisme

Antid Oto aorta at HOME.NL
Thu Nov 18 10:39:02 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tjerk, aangezien ik een cc krijg toch even een reactie. Jij bent voorstander van
filosofisch eenrichtingsverkeer?. Lekker veilig.
Blijf maar lekker in Plato's grot zitten met je bourgeois studentjes. Als het
sein veilig is, en de flux gemoedelijk, moet ik je dan een sein geven of blijf
je liever zitten? Filosofisch eenrichtingsverkeer leidt tot gedachteloosheid, en
dat is een basiskenmerk van fascistische normale doorsneepersonen als Adolf
Eichmann. (Arendt) Eichmann sprak alleen de taal van de bureaucraat zei hij
zelf. Tjerk, de wannabe politicus, spreekt alleen de taal van de jurist?