Rob Riemen, schaamt u zich voor zoveel onzin

Henk Elegeert h.elegeert at GMAIL.COM
Mon Nov 15 08:53:09 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 14 november 2010 11:22 schreef Dr. Marc-Alexander Fluks <
fluks at combidom.com> het volgende:

> Vanmorgen werd Rob Riemen van 7:00-8:00 op Radio 1 geinter-
> viewd. Hij vindt zichzelf slim maar dat bleek niet uit wat
> hij zei of uit z'n woordkeuze. Opmerkelijk genoeg moest
> Bolkenstein (lid van Riemens eigen club) het nogal ontgelden
> omdat deze wat kanttekeningen bij zijn boekje hadden gemaakt.

... ben nog met een reactie bezig, maar moest het eerst horen.

Had ik gisteren overigens al, maar ben er toen bij in slaap gevallen. :))
Daarna kon ik het toen niet (meer) opnieuw (terug)beluisteren.

Dus even de dag van vandaag afgewacht, en zie:

http://radiobox.omroep.nl/fragment/read_sitestat_fragment/12569/12569.mp3

... ga 'em weer eens horen, en wat aantekeningen maken. Van wat ik al
gehoord had in elk geval de indruk dat ie zelf erg bezig is om 'zijn "mein
kampf" ' aan de man te brengen, waarbij het me opviel hoe weing hij
werkelijk bloot wenste te geven over de inhoud van wat hij geschreven heeft.
Voor een cultuur filosoof met een boodschap een tamelijk funeste houding,
lijkt me, die ook niet bepaald valt te waarderen bovendien. Als ie echt iets
te zeggen heeft dan kan hij het niet maken deze op deze manier aan de man te
brengen. Daar is op deze manier werkelijk geen Democratie of debat/discussie
bij gebaat. Er dient dan minstens een soort 'samenvatting' te zijn die men
(ongehinderd) kan lezen, en waar men vrijuit kan citeren.

Wilders geeft zijn 'ideeen' in elk geval zo, en vrij en toegankelijk, prijs.
;)

Henk Elegeert