Cultuurfilosoof Riemen: Wilders is een fascist

Thu Nov 11 11:52:29 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Helemaal eens, Henk,

En niet alleen homo's en lesbo's, Joodse medeburgers, en andere autochonen,
maar zelfs de meeste allochtonen willen veiligheid op straat en in hun werk-
en woonomgeving. Er zijn allochtone groepen die massaal en zonder er een
geheim van te maken Wilders stemmen. Zie daar de massale steun voor he
nieuwe kabinet, de verschuiving van 10 zetels naar de regeerpartijen en weg
van links.

Fritz van Rikxoort