Cultuurfilosoof Riemen: Wilders is een fascist

Henk Elegeert h.elegeert at GMAIL.COM
Thu Nov 11 06:58:51 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 11 november 2010 02:18 heeft w.t. jouwstra <tjouwstra at wxs.nl> het
volgende geschreven:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tjerk,

>  Bijna 25% van de Gaykrant stemt PVV ,
> waarschijnlijk allemaal bang voor die kutmarokaantjes. Dan is het makkelijk
> voor iemand te zijn, die ze allemaal het land uitgooit. Alleen, het hoort
> niet in een rechtstaat,

Sinds wanneer hoort het projecteren tot de rechtstaat? Of tot D66?
Ok, het wil weleens gebeuren, uiteraard. Houden we elkaar de (goede)
spiegel voor .. ;)

'waarschijnlijk allemaal bang voor die kutmarokaantjes', Tjerk?
Over wie zegt dit nu werkelijk iets? Over jou, wellicht, toch?

Nee, niet over mij hoor, want daar heb ik gewoon contact mee. Niet met
alle, maar de meeste wel.
Zat er ook gewoon bij hoor in het wijkgebouw. Kennen me ook, en noemen
me zelfs bij mijn voornaam.

D66: Zo zie ik Pechtold wel zijn best doen richting Wilders, maar
faalt ie (volledig) op het punt van zijn reacties ...
Zit ik hier weer met gekromde tenen, en denk dan: man/alexander denk
nou toch eens na?
Wie zit er te wachten op dit soort van projecties?

Of de geilheid tov zwarte kousen?

Ach sjit, ok, geef toe ... vooral op melkwitte benen/billen ... ;)

> het hoort zeker niet voor iemand die pretendeert D66
> te vertegenwoordigen, maar dat deed je toch al niet meer, toch?

Waar zit nu precies je frustratie, Tjerk?

Of:
Wat hoort voor iemand die D66 wenst te vertegenwoordigen?
Wat hoort zeker niet voor iemand die D66 wenst te vertegenwoordigen?

Wat hoort voor iemand die *pretendeert* D66 te vertegenwoordigen?
Wat hoort zeker niet voor iemand die *pretendeert* D66 te vertegenwoordigen?

Is D66 een type zwarte kousenkerkje, met mannenbroeders en al, Tjerk? :))

Henk Elegeert