Cultuurfilosoof Riemen: Wilders is een fascist

w.t. jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Thu Nov 11 02:18:57 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Fritz,

Spellingcontrole? Wellicht ook iets voor jou? Cut the crab voor dat je je
boodschappen (=emails) verzendt. Bijna 25% van de Gaykrant stemt PVV ,
waarschijnlijk allemaal bang voor die kutmarokaantjes. Dan is het makkelijk
voor iemand te zijn, die ze allemaal het land uitgooit. Alleen, het hoort
niet in een rechtstaat, het hoort zeker niet voor iemand die pretendeert D66
te vertegenwoordigen, maar dat deed je toch al niet meer, toch?

Groet,

Tjerk