Cultuurfilosoof Riemen: Wilders is een fascist

Wed Nov 10 10:51:01 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Wat zeg je nou, Mark,

Ik had het over de "Wereldjournaisten" en niet welke man dan ook.
Ik constateer een duidelijk linske tenneur en ontbreken van tegengeluiden.
That's all.

Ik ging Bosma's boek leven omdat er over hem en het boek dingen verschenen
die ik me niet kon vorstellen, en die ook niet uit zijn boek bleken bij
lezing.

Ik hoor graag wat versie 1001 van het raksisme en faksisme sinds mijn
lleutertijd nu van de filosoof is met zijn zwarte boekje. Iedereen die niet
links genoeg is is altijd raksist en faksist, en de voorspellingen erover
zijn nog nooit uitgekomen. De SP bleek NIET R. en F. zoals in de jaren 70
beweerd vanuit PvdA en wat nu GL heet, idem Bolkestein, idem Pim Fortuyn
(zijn voorstellen zijn zelfs door D66 overgenomen (gelijke vrijheid
meningsuiting en "afschaffen" overbodige vrijheid van godsdienst in
grondwet: denken is vrij). De voorspelling dat Wilders c.s. de zoeveelste R.
en F. zijn zal weer niet uitkomen. Zie hoe de filosoof zich in bochten
wrinkt en hoe boos links is dat het niet waar is.

Fritz van Rikxoort