Nederland kent geen trias politica - Ook Spong boos op Wilders

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Fri Nov 5 13:14:27 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik volg je Fritz, en net als bij vergelijkingen met Mein Kampf wordt
ook met de term fascist naar WO2 verwezen, wat het voor somigen ineens
beladen maakt. Ik heb daar zelf niet zo'n moeite mee (in Italie noemt
een significant deel van de bevolking zich fascist), maar dat het
verleden de discussie snel besmet, dat ben ik wel met je eens.

Des te meer reden overigens om dit soort subjectieve zaken buiten de
rechtzaal te laten.

Groeten,
Mark Giebels