Rabbae stapt op bij GroenLinks

Fri Nov 5 13:02:31 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bron:  Algemeen Dagblad
Datum: 4 november 2010

Mohammed Rabbae zegt lidmaatschap GroenLinks op

HILVERSUM - Mohammed Rabbae heeft vanmorgen, donderdag 4
november, zijn lidmaatschap van GroenLinks opgezegd. Dit
vertelde hij aan de redactie van het EO-programma 'Dit is
de Dag'.

'Op deze manier heeft GroenLinks geen last van wat ik in
het publieke debat zeg, en hoef ik me niet te ergeren aan
bepaalde standpunten van Groen Links waar ik het soms niet
mee eens ben,' verklaart Rabbae.

Fractievoorzitter Femke Halsema van GroenLinks liet zich
onlangs kritisch uit over het oud-Tweede Kamerlid. Via
twitter liet zij weten 'Rabbae doet zijn uitspraken bepaald
niet namens ons.'

Rabbae was van 1994 tot 2002 kamerlid voor GroenLinks.

--------
(c) 2010 AD Nieuwsmedia BV.