De Hetze: 'Wilders prototype van de hedendaagse fascist'

Henk Elegeert h.elegeert at GMAIL.COM
Wed Nov 3 18:27:46 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 3 november 2010 11:55 schreef Fritz van Rikxoort <fritz at rikxoort.demon.nl
> het volgende:

Fritz,

> Zag die engerd gisteren in Nieuwsuur.

Volg de link ... :) (de Silverlight link kreeg ik er niet in)

> Rob Riemen is toch een pseudoniem van
> Stalin? Zowel de redelijke gast als de presentator konden hun lachen
> nauwelijks inhouden als filosoof Riemen doorkakelde.

Als zelfs VVD-er Arend Jan Boekestein (bijna) normaal gaat klinken, dan weet
je, hier is iets heel bijzonders aan de hand !!! :))

Hij hoefde ze (Scoren voor open doel) echt ook alleen maar in te
tikken/koppen ... meer echt niet ...
De blamage voor Feyenoord viel er zelfs bij in het niet ....

> Hij wordt inhoudelijk ook volledig onderuit gehaald.

Had het zelf helemaal niet door, of voelde nattigheid, en dramde daarom maar
volledig door? We weten het niet ... ;)

> Hup Holland Banana Republic !

Oto zal er wel een herboren soort 'Cubaanse' commarad in zien, wedden? :))
Gaat de kwats in ieder geval lezen. Vast benieuwd of ie gejat heeft van
Trotski. :))
Hoorde wel ergens een klok(je) luiden, overigens, maar de klepel ... verder
niet gevonden.

> Met zulke linkse vrienden verdwijnt links straks nog helemaal uit de tweede
> Kamer...

Je kunt er maar (beter) vanaf zijn, Fritz.
Als dat j/de belangenbehartigers (van de kleine man) zijn ?!!
Vergeet het ...

Henk Elegeert
Voor Oto: Achter de populistische faįade van Riemen schuilt een
protofascist.