GroenLinks wil af van PVV-bestrijders Danen en Rabbae

Antid Oto aorta at HOME.NL
Mon Nov 1 09:37:47 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Zeg relnicht, jij wilt een inhoudelijke discussie met de fascistische PVV?
Waarom, vanwege de zgn "islamisering van homorechten"? Kritiek op de islam?
De PVV dient te vuur en te zwaard bestreden te worden, en daarom steun ik de
oproep van Rabbae. Links-liberaal tutje Halsema is veuls te lief voor Wilders.
Met een peroxidefascist als Wilders die op de meest grove bewoordingen een
bevolkingsgroep wegzet is geen normaal politiek klimaat meer mogelijk. En het
heeft ook zin om dat klimaat te normaliseren door steeds het inhoudelijk debat
met Wilders te zoeken. Voor de konfrontatie!
Wilders wil geen bruggen bouwen, hij wil de konfrontatie zoeken. En dat kan hij
krijgen ook! De anti-Wilders campagne dient sterk opgevoerd te worden, en het
lijkt me niets meer dan normaal dat GL en D66 deze ook gaan opvoeren. Halsema
dient afgezet te worden in GL. Zij is overduidelijk niet in staat om effectief
oppositie te voeren tegen Wilders, en reageert dit nu af op Rabbae.