Wat is er plotseling aan de hand met D66 ?

Sun May 23 09:11:39 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Helemaal eens, Marc,

Behalve, waar baseer je op dat nog een partij met de PvdA zou willen?

Bezie je ook de programma's nog eens, in het licht van de CPB-analyse,
dan valt ook weer op dat D66 en GroenLinks dichter bij CDA, CU en VVD staan,
wat betreft het financieel-economisch beleid
(meer hervorming, lange termijn en investeren, daardoor meer banen,
geen eenzijdig accent op koopkracht en grof bijlenen van (klein)kinderen,
zoals PvdA en SP eenstemmig willen blijven doen).

Fritz van Rikxoort