Trotski's speech in Kopenhagen

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Thu May 20 11:12:46 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 20 mei 2010 08:51 schreef Antid Oto <aorta at home.nl> het volgende:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> je zit in een kritische fase neem ik aan?

Leuk, Antid.

Nee hoor, hij zet slechts een kritische face op. :)

Probeert, zo moeten we concluderen, de lijst wat leesbaarder te maken, maar
slaagt daar - gezien ook je vraag - nog niet echt in. ;)
Ook dat kritisch doornemen van de tekst zelf is een kunstje dat ie kennelijk
net echt meester is. Wat moet er zo van de lijst over blijven?

Oh ja, het antwoord op zijn vraag staat al klaar, hoor, maar zal - en dat op
diens eigen verzoek - nog een dag moeten wachten op verzending. :) Dit ter
bevordering van de leesbaarheid, althans als ik daarin Jouwstra moet
geloven. ;)

Henk Elegeert