Trotski's speech in Kopenhagen

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Wed May 19 16:42:19 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

2010/5/19 Antid Oto <aorta at home.nl>

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Trotski voorspelt de opkomst en hegemonie van de VS (1932).

Ja kunst zeg, mijn moeder voorspelde - (en dat) toen ik nog klein was - al
de (voortdurende) opkomst en ondergang van de zon. :))

Later begreep ik wel dat dat voorspellen op zich niet zoveel voorstelde.

Jij laat je er nog steeds door betoveren, begrijp ik? ;)
En dat nog wel door zo'n 'famed RED exile' en ook nog bij wijze van debuut
achter een microfoon? :))
Dat jij je door dergelijke sentimenten (nu nog steeds) laat overheersen?!!
Over hegemonie gesproken zeg! :)

.. the face of our planet ?? Zie je nou wel dat mijn moeder gelijk had !!
:))
Die voorspelde immers:  ... the new face is not a stable one. Nou jij weer.

Henk Elegeert