D66: Games horen bij D66-stemmer

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Wed May 12 16:21:03 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Als je de termen duidend op negatief of positief schrapt, het zijn immers
termen die je niet los kunt zien van de eigen context, blijft er dan
eigenlijk ook nog iets over van het verhaal?

Er zijn mensen die games en/of dance belangrijk vinden, ja. Maar wat moet
dat?
Doet Boris van der Ham er nu werkelijk iets mee, eigenlijk? En zo ja, wat
dan?
Ik zie het namelijk niet. Geleuter, lijkt me ...  Oh wacht even, is dat de
D66-game? :)

Ok, ik hou het in de gaten ... en is dat nu positief of negatief? ;) Zucht

Henk Elegeert

Op 12 mei 2010 13:16 schreef Dr. Marc-Alexander Fluks
<fluks at combidom.com>het volgende: