D66 lijst bij Surfnet

Cees Binkhorst ceesbink at XS4ALL.NL
Mon May 10 19:00:49 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Sorry dan dat ik niet duidelijk ben geweest.

De afgelopen jaren is er vaak (in algemene zin) sprake geweest van
onvrede met de situatie dat er niemand was die 'het management van de
lijst' deed.

Dit wordt nu op de spits gedreven, omdat een paar dagen geleden bekend
werd gemaakt door Surfnet dat ALLE lijsten worden stopgezet (als
beheerder zul je daar toch ook over geinformeerd zijn?).
Sommige schrijvers op de lijst schrikken daarvan en willen wat doen.

Nu nog bepalen wat dat gaat inhouden, en wie het gaat doen (als er iets
gedaan gaat worden) ;)

Door mijn bericht aan jou heb ik in ieder geval de mogelijkheid
expliciet gemaakt dat het kan, omdat er iemand is die (aan beheerders
voorbehouden) akties kan nemen.

Groet / Cees