ordeverstoring

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Thu May 6 10:55:26 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Verstoorder herdenking heeft
spijt<http://nos.nl/artikel/155444-verstoorder-herdenking-heeft-spijt.html>
Update: donderdag 6 mei 2010, 10:30

De man die de Dodenherdenking op de Dam in Amsterdam verstoorde met een
schreeuw, betreurt zijn actie en de gevolgen voor de slachtoffers. Dat heeft
de advocaat van de man bekendgemaakt in een verklaring. De man zegt dat hij
die avond impulsief heeft gehandeld en dat hij te veel had gedronken."

Blijft de vraag waar (B)AntidOto was met ZIJN gedachten. Als ie al eens iets
vindt blijken het telkens weer niets meer te zijn dan domme projecties - die
een uitweg zoeken - uit die eigen (bedompte) rommel-/bovenkamer ...

Zo ontvangt deze lijst ook - en volkomen onnodig - spam/crosspostings van
andere lijsten, waar verder geen hond op zit te wachten. Oto presteert het
zelfs om authentiek materiaal op een eigen lijst te zetten zonder daarvoor
toestemming te vragen, of zelfs maar het materiaal te verwijderen als hij
daartoe gesommeerd wordt ...

Waarvan acte !!

Mijn voorstel, deze - verder ook niet bestaande - entiteit te verwijderen
van deze lijst.

Henk Elegeert