Arrestaties bij 1-meibetoging Rotterdam

Antid Oto aorta at HOME.NL
Sat May 1 19:38:38 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 1-5-2010 18:12, Henk Elegeert wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Arrestaties bij 1-meibetoging

> de politie en betogers. De demonstratie was georganiseerd door een aantal
> marxistisch-leninistische groepen waaronder De Rode Morgen

>  ... waaronder ene Oto? Een rainbow-avant demonstrant ... ergens uit een
> ver, een heel ver  verleden! :))

Voor de duidelijkheid, ik ben geen marxist-leninist. Mijn politiek
kleurenspectrum/prisma is een mix van 66 rode varianten trotskisme, een paar
blauwe varianten liberalisme, diverse natuurlijke groentinten, esthetisch wit en
anarchistisch zwart.

Een potpourri van oud en nieuw licht. De equivalent van carbon datering op
fotonen is dacht ik nog niet uitgevonden.