Windhaan Cohen (was: Kandidatenlijst)

Ernst Debets edebets1 at EURONET.NL
Wed Mar 31 20:11:56 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc,

D66 Amsterdam heeft misschien wel ietsje raadselachtig gedrag vertoond,
echter het feit dat uiteindelijk "Njet" gezegd is tegen de PvdA regenten
vind ik een goede zaak. Al jaren maakt de PvdA de dienst uit in Amsterdam en
ondanks verliezen blijven ze nog steeds even arrogant.
Meteen is ook de hoop op een links college weg. Van Poelgeest plengt daar
krokodillentranen over want hij moet zich nu met de VVD door een deur zien
te wringen. Ook Amsterdam zal (mede door het gedrag van de PvdA) ook de
komende jaren onregeerbaar zijn.

Ernst Debets/
Zaanstad
(Waar PvdA en VVD tot elkaar veroordeeld zijn en VVD en GL wel door een deur
kunnen).