Windhaan Cohen (was: Kandidatenlijst)

Wed Mar 31 12:58:44 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

  Bert Bakker <bertbakker7 at GMAIL.COM>,
> Velen zullen dan ook heel snel terugkomen van hun heiligverklaring
> van Job Cohen. Amsterdam is al failliet (en "daar ging de burge-
> meester niet over"), God verhoede dat het land volgt.

  Lijkt me ook. De schulden die Cohen achterlaat per hoofd van de
  Amsterdamse bevolking zijn groter dan die welke Bos achterlaat
  per hoofd van de Nederlandse bevolking (een retorisch argument
  dat Pechtold mooi in stelling kan brengen tegen Cohen).

  Maar wat er echt mis is dat is dat de PvdA-leden zich niet hebben
  kunnen uitspreken over een opvolger voor Bos en dat de Amsterdammers
  hun eigen burgemeester niet mogen kiezen.

  Overigens vind ik de handelwijze van D66-Amsterdam bij de coalitie-
  onderhandelingen raadselachtig...