Kandidatenlijst

Tue Mar 30 11:09:28 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Helemaal eens, Ernst,

Het kruisje, de facto het gecoördineerd gelijk stemmen door een groep,
leidt er toe dat individuele stemmen in de praktijk
geen enkel gewicht meer in de schaal leggen.

De stemmenverschillen (punten) tussen kandidaten door uitgebrachte kruisjes
wordt zelfs door grote aantallen individuele hoge stemmen op kandidaten
praktisch nooit meer overtroffen, want niet voldoende gecoördineerd,
waardoor volgorde blijft zoals voorgesteld.

Leve de partijdemocratie (die eens was).

Fritz van Rikxoort