De wet van alles

Sun Mar 28 12:46:33 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

  Cees Binkhorst <ceesbink at XS4ALL.NL>,
> Op zoek naar informatie op dit adres gekomen:
> http://nl.wikipedia.org/wiki/De_wet_van_alles

  'Alles' staat voor Mercurius (of diens zoon Pan).

> De redeneertrand van Agent 327 is gelijk aan die van Fluks
> als ie schrijft over 'geel e.d.'

  Ik zie het... ja, zo zie je maar...  :-)

  Het is geen toeval, uiteraard. Ik schrijf alleen maar datgene op
  dat iedereen zou kunnen zien maar dat slechts de enkeling daad-
  werkelijk ontwaart. Er zijn meer mensen die het kunnen zien -
  ik ben echt niet de enige. Ik verzin geen dingen die er niet zijn
  maar anderen zien de dingen niet die er wel zijn.
  Helaas is het scenario *behoorlijk gedekt* (voor Gele fijnproevers:
  zoek die term of het Engelse *tiled* maar eens op - heeft eigenlijk
  iets met het bedekken van daken van doen maar mensen zien iets
  anders - en daardoor zien je juist weer niets).

  327 is trouwens 3 gevolgd door 3^3. Staat mogelijk voor Hermes
  Trismegistus,
     http://nl.wikipedia.org/wiki/Hermes_Trismegistus