Anti D66 piece

Fri Mar 26 11:39:43 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Volgens mij is het om het even of men 'Anti' of 'Ja' zegt.
Op z'n minst is er kennis nodig van de aard van het onderwerp
waarmee men het al dan niet eens is of geen mening heeft.

Zelf vrees ik dat het hier niet gaat om een onderwerp maar om
hervormingen. Dus om het proces dat inmiddels geleid heeft tot
de ondergang van Nederland. Om te voorkomen dat het nog erger
wordt zou men ook kunnen denken de wederopbouw van ons land in
plaats van Nederlandse belastingcenten in Griekenland te steken
tegen hetzelfde rendement als de met verlies draaiende ABN/AMRO.

'Hervormingen' gaan overigens over Mercurius.