Geen gewetenswroeging bij Goldman over truc

Ernst Debets edebets1 at EURONET.NL
Wed Mar 24 22:16:53 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Wil je het woord sideletter niet meer gebruiken? Dat doet me denken aan taferelen bij een lokale kruideniersfirma in 2003 :-)
Daar was Goldman overigens ook bij de redding betrokken en ik begin nu (7 jaar na dato) eindelijk weer wat rendement op de betreffende aandelen te draaien.

Ernst Debets/
Zaanstad