Gekandideerd voor de TK

Ernst Debets edebets1 at EURONET.NL
Tue Mar 23 20:26:48 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Andere tip:

Maak het ook binnen je "eigen" afdeling bekend dat je kandidaat bent voor
2eK. Levert je ook wat stemmen op door lokale bekendheid.
Ik heb zelf al in een vroeg stadium onze afdelingsvoorzitter en onze lokale
fractievoorzitter op de hoogte gebracht van mijn kandidatuur, Het werkt als
je deze sleutelfiguren achter je hebt staan.

Ernst Debets/
Zaanstad