Bewapening NL-soldaten Srebrenica

Bert Bakker bertbakker7 at GMAIL.COM
Sat Mar 20 16:26:55 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Het was generaal Janvier.
Hij wachtte niet op kibbelende EU bobo's. Er waren twee gezagslijnen: via de
NAVO en de VN.
Geen van beide functioneerde. Er waren ook nooit goede afspraken over
gemaakt (ondanks een diner in het Catshuis, waarin onze Jan Hoekema de
'afspraken' op een servet noteerde).
Uiteindelijk luisterde Janvier naar zijn Franse president, Chirac. Dat wordt
althans vermoed, want hij heeft nooit in het openbaar willen getuigen.
Groeten,
Bert.

Op 20 maart 2010 16:22 schreef Ernst Debets <edebets1 at euronet.nl> het
volgende: