UBS, Deutsche Bank en JPMorgan in beklaagdenbank voor derivatenfraude

Ernst Debets edebets1 at EURONET.NL
Fri Mar 19 20:34:56 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Enige vergelijking met het ontstaan van de Griekenland Crisis kan ik hier niet onderdrukken. Ook daar werd (door Goldman Sachs, waarvan het me verbaasd dat zij niet bij de Italiaanse zaak betrokken zijn) op een dergelijke manier dmv.rente-swaps de financiele toestand rooskleuriger voorgesteld dan hij in werkelijkheid was.
Ontspringt 85 Broad Street hier weer eens de dans?

Ernst Debets/
Zaanstad