KLPD maakte lijst gemeenten met verdachte Marokkanen

w.t. jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Thu Mar 18 02:55:28 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Fritz,

Lees maar eens in de archieven van Vrij Nederland, hoe Felix Rottenberger
daar de kar heeft losgetrokken. Ook PvdA, maar als het toenmalig bestuur van
D66 Saskia van der Loo en Ewoud Spier er werk van hadden gemaakt, was hij
toen lid van ons geworden. Hij is nog steeds een van de beste politieke
analytici die we kennen, en die weet hoe het politieke machtsspel werkt.

Groet,

Tjerk