USA klem gereden door dronken chauffeur

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Wed Mar 17 12:28:01 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hmm,
Ik houd niet van complot-denken. Maar politieke schaak vind ik wel
interessant. Wat te zeggen van deze zetten?

Israel bruskeert Obama inzake de woningbouw in en rond Jerusalem omdat Obama
toch niet kan sanctioneren. Waarom niet? Hij heeft de joodse
volksvertegenwoordigers in eigen land nodig voor het doorzetten van zijn
gezondheidswetgeving die kielekiele staat. Obama z'n wet, rechts Israel z'n
uitbreiding.

hv,u
-----