bewezen: groen is gemeen

Tue Mar 16 19:07:15 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ja hoor, Henk,

Er moet al zo enorm veel bezuinigd worden,
wat koopkracht genoeg zal kosten,
dat groene hobby's die alleen op subsidie draaien
ipv op echt groene resultaten
niet meer gesubsidieerd moeten worden.

Dat hoeft overigens ook niet,
energie is duur genoeg,
dat echt groene besparingen zichzelf terugverdienen
(led-verlichting, isolatie, enz.)

Kortom, het dorre hout kappen in het groene Bos (oops, bos).

Fritz van Rikxoort