Hans van Mierlo

Cees Binkhorst ceesbink at XS4ALL.NL
Mon Mar 15 23:57:30 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Als je de archieven van de lijst nakijkt kun je een mail van mij vinden,
waarin ik schrijf dat 'onze mensen' met te lichte wapens er naar toe
werden gestuurd.
Dit werd toendertijd aangegeven door de mensen die er naar toegingen,
maar weggewuifd door meerderen en niet opgevolgd door politiek.

Dus meerderen én politiek zijn wel degelijk verantwoordelijk.

Groet / Cees