Henk en Wouter niet op de hoogte

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Mon Mar 15 21:29:32 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 15 maart 2010 18:04 schreef Fritz van Rikxoort
<fritz at rikxoort.demon.nl>het volgende:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Fritz,

Jacques Monasch (PvdA) had een goede analyse

... ;) dat kun je wel zeggen, dit artikel is ook van zijn hand, en ... :

http://www.parool.nl/parool/nl/5/POLITIEK/article/detail/264074/2009/10/09/De-roep-om-Job-Cohen-klinkt.dhtml

.. met een vooruitziende blik. :)

in Het Parool zaterdag,
> over zijn PvdA en Bos met opstappen bezig i.p.v. het land regeren,

Was ie niet op de hoogte van de vlaai, wellicht ? ;)  Het zou me niet
verbazen als men er in eigen kring ook in trapt hoor. Heerlijk die vlaai, en
ieder vindt er wel een stuk van dat ie lust. :))

> en de ouderwetse overdracht aan een oude opvolger ("waar is de nieuwe
> generatie?").

Geen idee nog wat je bedoeld, stuk is niet online, idd.

Helaas is dat het enige Parool-artikel dat niet online terug te vinden is...

Nee, jammer.

> Als je het wilt lezen scan ik het voor je in.

Doe maar, en dank bij voorbaat.

Henk Elegeert