Jobstijding

Sat Mar 13 09:38:56 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Eens, Henk,

Zwaar overschat deze gemakzuchtige man, die nog nooit campagne voerde.
Het is ook uitsluitend de gerigiseerde tamtan die mensen doet geloven dat
hij iemand is en populair.

Waren er vandaag premier-verkiezingen (zonder eerst campagen dus), maakte
hij een kans.
Maar het zijn kamerverkiezingen en zijn premiervolgers stemmen geen PvdA.
Hij maakt een ronduit zwakke indruk zijn eerste dag, zelfs de PvdA-volgers
waren uiterst kritisch, zelfs in De Wereld, Nova, bij Pauw en Witteman.

Hij wil de PvdA fatsoenlijk maken en zo bijdragen aan de samenleving,
maar hoe ze over het lijk van Hans liepen, is ze zeer kwalijk genomen.
Ook de vlucht van Bos naar zijn kinderen wordt overal belachelijk gemaakt:
Pechtold was er bij Pauw c.s. opperbest in.
Hij zei dat hij Bos overal zag, moest hij niet naar zijn kinderen?
Kortom de kutsmoezen van de PvdA zijn nu al ontmaskerd.

Het zal Cohen niet lukken een beeld van fatsoen te creëren, fatsoen moet je
doen en het ontbreekt hen gewoon.

Fritz van Rikxoort