Wireless peilen

Cees Binkhorst ceesbink at XS4ALL.NL
Fri Mar 12 08:47:40 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Spectrum analyse (alle golflengten)?
Kan niet alleen software zijn, je hebt namelijk afgestemde antenne nodig
voor de golflengte die je wil meten.

Als alleen WiFi wordt gemeten is een portable met kaartje genoeg.
Er is ook kleine apparatuur specifiek voor het meten van WiFi-verkeer.

Groet / Cees

PS Nooit gehoord van rondrijden met een portable en binnen een paar
minuten op internet zitten via anderen?