Overdoen raadsverkiezingen Rotterdam

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Wed Mar 10 20:28:16 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 10 maart 2010 20:09 schreef Ernst Debets <edebets1 at euronet.nl> het
volgende:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Dit zijn bij mijn weten de eerste verkiezingen in bananenrepubliek
> Nederland
> waar zich dergelijke taferelen voordoen.

Nee hoor, ook bij de stemmachine kwam al voor dat er meerdere tegelijk klaar
stonden om de machine te bedienen.

> Dit vraagt om terugkeer van de stemmachine, op zich minder fraudegevoelig
> dan rood potlood en papier.

Nou, nee dus, Ernst. Ook de fraude met machtigingen kwam al voor ...

> Allen omdat een aantal angsthazen bang waren dat
> de stemmachines wel eens gehackt zouden kunnen worden zijn we naar het
> antieke stemmen teruggegaan.

Nee, de fraude kwam nu aan het licht. Die welke je hier bedoeld bleef dus
juist verborgen.
Het zou in elk geval een aantal zaken uit het verleden nader kunnen
verklaren. Waarom in bepaalde plaatsen nu juist de zittende coalitie net in
het zadel bleef?!!

> Typisch geval van regen & drup dus.

De nieuwe machines zouden natellen wel mogelijk maken. Echter nog niet hoe
die stem tot stand is gekomen, lijkt mij.
Dus blijft de drup ...

> Ik vind het al heel opvallend dat Harry "bums bums" van Bommel al loopt te
> kraaien om internationaal toezicht door de OVSV. Voor mij het bewijs dat
> Nederland in snel tempo tot bananenrepubliek aan het verworden is...

Hmm dat was ie al een tijdje ..

> Zaanstad (Grozny a/d Zaan)

Leuk, Oto komt nu geheid jullie kant op. :)) Zeker als jullie ook nog een
poosje met rood potlood blijven stemmen. ;)

Henk Elegeert\